سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده ازونی چه فایده ای دارد؟

استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده ازونی چه فایده ای دارد؟

1- درمان عفونت های قارچی و زخم پای افراد دیابتی

آب ازون دار بهترین درمان برای انواع عفونت های قارچی مانند قارچ بین انگشتان پا, زخم پای دیابتی ها, قارچ بین ناخن ها و سوختگی های خفیف می باشد. می توانیم با استفاده از دستگاه  ضدعفونی کننده ازونی و با توجه به روش های استفاده از آن زخم ها را از بین ببریم.

2- بهبودی زخم, بریدگی جزئی, کبودی پوست

آب و روغن ازون دار خواص شگفت انگیزی در پاکسازی پوست دارد. این روش درمانی تایید شده برای آکنه, جوش ها, کک و مک, بریدگی جزئی و کبودی است. با تزریق ازون به روغن زیتون می توان ماندگاری ازون را برای مدتی افزایش داد. و  روی محل درمان ماساژ داد.

همچنین می توانیم به صورت مخلوط در آب محلول مورد نظر را با آن شست و شو داد. که مدت زمان درمان از یک هفته تا یک ماه می باشد. دستگاه ضدعفونی کننده ازن این مشکل را حل می کند.

3- درمان بیماری های دهان و دندان

مشکلات دهان و دندان را مانند آبسه های دهانی, خونریزی لثه, گلودرد, زخم دهان, پوسیدگی دندان و لثه را به طور موثر با آب ازون دار درمان می شود. با غرغره یا شست و شوی دهان با آب ازون دار می توان بر مشکلات دندانی غلبه کرد و از پوسیدگی دندان و باکتری های مضر در دهان پیشگیری نمود. می توانیم مقداری آب را درون لیوان بریزیم و با  استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده  ازونی آن را ازن زنی کنیم. سپس با  آبی که حاوی ازن است دهانمان را بشوییم.

4- ضدعفونی لباس

این دستگاه باکتری ها و میکرو ارگانیسم های موجود در لباس را از بین می برد و لباس های شما را ضدعفونی می کند. برای ضد عفونی لباس ها آنها را در ظرف یا وان قرار داده و پر از آب کنید حالا لوله سیلیکونی دستگاه را درون ظرف قرار داده و آن را به مدت 30 الی 15 دقیقه تنظیم نمایید. لباس ها را بعد از این فرآیند آب بکشید و استفاده نمایید.

5- افزایش زیبایی

در دنیا از دستگاه های ازونی در سالن های زیبایی و آرایشی استفاده می شود. با آب ازون دار می توان می توان باکتری ها و آنتی بادی های مزاحم در سطح پوست را از بین برد. به مدت 30 دقیقه آب را ازون زنی کنید و دست و صورت خود را با آن بشویید.

6- کمک به پاکسازی پوست

یک ظرف شیشه ای را تا نیمه پر از روغم زیتون تصفیه شده نمایید و به مدت 1 ساعت ازون زنی کنید.( به علت کف کردن روغن, برای اینکه روغن سرریز نشود دستگاه را خاموش و روشن کنید) بعد از این فرایند روغن را فریز کنید و در موقع استفاده تکه ای از یخ را بر روی پوست قرار داده و ماساژ دهید.

7- ضد عفونی کردن یخچال

گاز ازون خروجی از دستگاه قابلیت ضد عفونی 100 درصد داخل یخچال شما را دارد.

لوله سیلیکونی دستگاه ضدعفونی کننده ازونی را داخل یخچال قرار داده. و درب یخچال را روی لوله ببندید. به مدت 30 دقیقه دستگاه را روشن نمایید. یخچال شما کاملا آنتی باکتریال شده . و ماندگاری مواد غذایی شما افزایش می یابد.